c.k.v. ROG - Rondom d'Olle Grieze

Lid worden en aanmelden

Ben jij op zoek naar een leuke sportclub, waar je op jouw eigen niveau kunt korfballen en waar het bovenal heel gezellig is? Dan is ROG zeker iets voor jou!

Bij onze vereniging kan je niet alleen één of twee keer per week trainen (afhankelijk van het team) en wedstrijden spelen, er valt nog veel meer te beleven. Gezellig napraten in onze eigen kantine, regelmatig leuke feesten, één keer per jaar op kamp met de hele vereniging (van groot tot klein) en nog veel meer! Kortom: sportief bezig zijn én gezelligheid.

Is ROG misschien ook wel jouw vereniging? Kom een keertje vrijblijvend kijken en meetrainen! Neem daarvoor even contact op met:

Informatie en/of aanmelden van jeugdleden kan via:

Zij kunnen je meer vertellen (ROG heeft een samenwerking met het Jeugdsportfonds). Misschien zien we je wel terug als lid!

De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden.

Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw verzoek.

Mogelijk kunt u deze pagina niet bezoeken wegens:

• een verouderde bladwijzer/favoriet
  • een fout getypt adres
  • een zoekmachine heeft een verouderde lijst van deze website
  • u heeft geen toegang tot deze pagina

U kunt op de website zoeken of naar de startpagina gaan.

Zoeken in deze website

Naar de startpagina

Startpagina

Als de problemen blijven bestaan, neem dan aub contact op met de systeembeheerder van deze website en rapporteer de onderstaande fout.

0 Error decoding JSON data: Syntax error