Lustrum ROG
ROG bestaat 65 jaar! Op zaterdag 18 juni willen wij dit graag met zoveel mogelijk leden, oud-leden, sponsoren en andere mensen met een GROEN hart vieren! Neem dus ook gerust familie en vrienden mee!

Via dit formulier kun je jezelf (max 1 volwassene) en eventueel kinderen opgeven voor (onderdelen van) het lustrum:

1) Lustrum Compleet | lunch, diner & feest | volwassenen 25 euro, kinderen 15 euro
2) Lustrum Avondprogramma | diner & feest | volwassenen 15 euro, kinderen 7,50 euro
3) Lustrum Feestprogramma | feest | volwassenen 10 euro, kinderen 5 euro

In het laatste deel van het formulier tref je de aanmeldopties voor kind(eren) aan. Meld je zo snel mogelijk maar uiterlijk donderdag 9 juni aan! Let op: aanmelden voor het exclusieve Lustrum sportshirt kan tot uiterlijk 28 mei via dit zelfde formulier. Dus: vul maar gauw in en we zien je graag op 18 juni!
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy